Wartość biznesowa

Obok ekspozycji reklamowych proponujemy szereg działań mających na celu wsparcie sprzedaży oraz dbałość o wizerunek Sponsora. Wykorzystujemy kanały elektroniczne oraz inne narzędzia sprzedażowe do skutecznego dotarcia do wybranej grupy docelowej (zarówno B2C jak B2B). W ramach Resovia Business Club wspieramy projekty komercyjne pomiędzy Sponsorami Asseco Resovii Rzeszów. Budujemy programy lojalnościowe dla kibiców poprzez system rabatowy oraz możliwość włączenia do programów marketingowych mediów klubowych, pozwalających na interakcje z internautami. Wg badań własnych spontaniczna znajomość sponsorów utrzymuje się na poziomie ok. 75%, co pokazuje, że na kibicach można budować pozytywne relacje i systemy lojalnościowe.

 

Wybrane działania sprzedażowe

  • system rabatów i zniżek dla sympatyków klubu (zobacz RBC)
  • organizacja spotkań sponsora z udziałem siatkarzy
  • wykorzystanie wizerunku siatkarzy w materiałach reklamowych Sponsora
  • loże biznesowe – program hospitality
  • dedykowane produkty dla kibiców
  • możliwość publikacji oferty na stronie klubu
  • działania PR na rzecz sponsora przy wykorzystaniu informacji klubowych
  • elastyczność nośników reklamowych pozwala na zmianę przekazu marketingowego na każdym meczu