Regulamin rezerwacji

Rezerwacja biletów będzie prowadzona poprzez system rezerwacyjny dostępny pod adresem – bilety.assecoresovia.pl

 

  1. Organizatorem rezerwacji i sprzedaży biletów na sezon 2019/2020 jest Asseco Resovia SA.
  2. Rezerwacji można dokonywać jedynie drogą elektroniczną.
  3. Bilet jest na okaziciela.
  4. Nie można dokonać zwrotu biletów.
  5. Płatność za zarezerwowane bilety można dokonać drogą elektronicznie lub bezpośrednio w punkcie wskazanym przez Organizatora.
  6. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili bez podania przyczyn.
  7. Jedna osoba może zarezerwować 2 bilety.

 

Regulamin uwalniania miejsc na konkretne mecze Asseco Resovii Rzeszów w sezonie 2019/2020.

  1. Każdy kibic posiadający karnet, który wie, że nie może uczestniczyć w konkretnym meczu, może uwolnić swoje miejsce na to spotkanie.
  2. Uwalnianie miejsca odbywa się w systemie rezerwacyjnym na stronie bilety.assecoresovia.pl.
  3. Uwalnianie miejsc odbywa się do 48 godzin od momentu rozpoczęcia rezerwacji biletów na dany mecz.
  4. Za uwolnione miejsce kibic otrzymuje 1 pkt. Jeżeli miejsce zostanie sprzedane, kibic dodatkowo otrzymuje 4 pkt.
  5. Jeżeli kibic w sezonie uzbiera od 15 do 24 pkt, otrzymuje 20 zł dodatkowej zniżki na karnet w sezonie 2020/2021. Jeżeli kibic uzbiera powyżej 24 punktów, otrzymuje 50 zł dodatkowej zniżki na karnet w sezonie 2020/2021.

Odbiór zarezerwowanych biletów będzie prowadzony na Wyspie Asseco Resovia (pon-so 10-18, niedz. 10-16). Prosimy kibiców o przynoszenie wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji.

 

WYSPA ASSECO RESOVIA

GALERIA RZESZÓW (poziom +3 nad food courtem)

ul. Piłsudskiego 44

35-001 Rzeszów

tel. 669 001 573

mail: wyspa@assecoresovia.pl

 

Rezerwacja i odbiór biletów na poszczególne pojedynki, będzie zamykana w przeddzień meczu o godzinie zamknięcia Wyspy. Nieodebrane bilety, trafią do kasy biletowej w hali Podpromie.

 

Zachęcamy grupy zorganizowane do rezerwacji biletów na mecze. Wnioski rezerwacyjne prosimy przesyłać na adres bilety.grupowe@assecoresovia.pl. Wniosek powinien zawierać informację kto wnioskuje o bilety, ilość biletów i kontakt do osoby odpowiedzialnej.